måndag 10 januari 2011

Hälsning från Dancing queen "Dina"

Lilla Dina (Dancing queen) har skickat en egen hälsning och berättat lite om hur hennes nya liv ser ut i Danmark. :)

"Hej Mor

Ville bara säga att allt är ok hos min nya familj. Dom är rätt ok, men snackar lite grötigt. Jag brukar bara låtsas som om jag inte förstår... Smart va!? :-)

Idag var jag till fotbolls turnering med hela familjen. Och här fick jag bekräftat något som mina envisa ägare inte fattar, nämligen att jag inte heter "Dina", men "Ååååh", eller "Åååh en sån fin valp!" Det tycker jag klingar bättre! Och jag skulle hälsa på 7 olika fotbollslag, med föräldrar... puh, men det gick bra. Äntligen inne i hallen, kunde jag sova lite under en av bänkarna.

Idag fick jag också smakat hemgjorda lever-godbitar. Jag kan säga så mycket, att jag är beredd på att lära mig VAD-SOM-HELST, för dom godbitarna!

På kvällarna brukar jag reta matte & husse. Jag vägrar helt enkelt att gå kvällspromenad, och så får jag lite extra krut i baken, och då får jag lust till att sätta tänderna i ALLT... Det tror jag matte & husse tycker mycket om. Dom ropar och tjoar och viftar med armarna! Det är skönt att jag får lite extra uppmärksamhet då! Jag tror verkligen att dom älskar mig! Och alla andra som har äran att möta mig också...

Hoppas att du och Conny har det bra ihop med henne, den snälla tjejen, Eva. Ha det, vi hörs!"

Dina

Lite bilder kom det oxå, tackar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar